Dejlig og lys lejlighed, der ligger på øverste etage, som er 2. sal, så der er ingen støj fra overboer. Stort kælderrum og fællesvaskeri lige under lejligheden.
Er også interesseret i treparts bytte, i er velkommen til at skrive til mig -> zanak@live.dk
Jeg er rigtig glad for lejligheden og området, men ønsker noget større, da jeg ønsker at flytte sammen med min kæreste. Helst 50 kvm +
Lejligheden ligger i en af Københavns bedste og mest sunde andelsforeninger, Ellebo. To år siden år gik vi fra en offentlig til valuarvurdering, derfor har der været en ca. 30% stigning af alle boligernes pris og hvert år siden er min bolig steget med 40k. Samtidig er boligydelsen faldende!
Københavner badeværelse, men ikke så småt at man bader direkte over toilettet. Man kan muligvis lave (en lille) seperat bruseniche, hvis vask og bruser bliver rykket rundt på.
Boligen kan udlejes, hvis man har en årsag til det, som udvekslingsophold.
Gratis parkering for beboere, gratis for gæster hvis man registrerer dem
Der er 150 meter til sjælør st og 500m til Mozarts Plads.
Her er mange muligheder for natur og vand, Valbyparken og vestre kirkegård ligger lige rundt om hjørnet og Vesterbro ligger 5-10 min væk på cykel.
2850 inkl varme og vand acconto, men bliver lidt billigere fra juli
Så hvis du står med en større lejlighed med din ekskæreste, men ønsker en billigere lejlighed til dig selv så ræk ud til mig:)
Klik på hvert billede for se dem i stor størrelse
Du kan sende dette link i en besked eller lægge det på sociale medier: